1.Szkolenia organizowane przez Capri Salon Urody Karolina Kędzia skierowane są do osób fizycznych bądź przedsiębiorstw, chcących szkolić swoich pracowników i podnieść ich kalifikacje.
2.Zapisy na szkolenia rozpoczynają się wraz z ogłoszeniem informacji o szkoleniu na fanpage Salon Urody Capri na Facebooku. Organizator praktykuje również przekazywanie informacji o szkoleniu w formie elektroniczne.
3.W celu zapisania się na szkolenie należy zgłosić ten fakt drogą mailową bądź telefonicznie lub przez media społecznościowe.
Dane teleadresowe znajdują się na stronie internetowej www.salon-capri.pl lub fb.
.Po zgłoszeniu chęci uczestnictwa w szkoleniu nadawca otrzyma informację zwrotną o zapisaniu go na szkolenie lub braku wolnych miejsc. Dopiero otrzymana informacja zwrotna ze strony Organizatora stanowi formalne potwierdzenie zapisania się na wybrane szkolenie.
5.Organizator podpisuje z uczestnikiem szkolenia umowę szkoleniową.
6.Przed rozpoczęciem szkolenia Organizator sprawdza poziom znajomości uczonego obszaru podczas rozmowy telefonicznej z uczestnikiem szkolenia w celu kwalifikacji na właściwy poziom trudności.
7.Organizator pozostawia sobie prawo odwołania szkolenia, w szczególności gdy jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby chętnych. O fakcie oraz przyczynach odwołania szkolenia Organizator poinformuje uczestników szkolenia w najkrótszym z możliwych terminów drogą mailową lub telefoniczną.
8.Zakwalifikowany uczestnik może zrezygnować z udziału w szkoleniu. W tym celu należy zgłosić swoją rezygnację nie później niż na 5 dni roboczych przed zaplanowaną datą rozpoczęcia szkolenia.
1.Osoba zgłaszająca udział w szkoleniu oświadcza, że jest zainteresowana uczestnictwem w szkoleniu w podanym terminie i miejscu.
2.W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu zgłaszający powiadomi o tym fakcie organizatora najpóźniej 5 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia.
3.W przypadku braku powiadomienia , o rezygnacji ze szkolenia po upływie danego okresu 5 dni, osoba/firma zgłaszająca udział w szkoleniu pokryje koszty w wysokości 100% wartości szkolenia.
4.W przypadku wystąpienia sytuacji losowej w ciągu 2 dni roboczych przed dniem szkolenia po stronie uczestnika takiej jak np. choroba, uczestnik zobowiązany jest opłacić koszty szkolenia, ale ma możliwość uczestniczenia w innym dogodnym dla obu stron terminie szkolenia.
5.Osoby prywatne zobowiązane są dokonać zapłaty na minimum 3 dni robocze przed terminem szkolenia - firma szkoleniowa skontaktuje się wcześniej w celu podania danych do przelewu.
6.UWAGA: w przypadku szkoleń otwartych organizator zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji, gdy nie zostanie zebrana pełna grupa lub z innych przyczyn niezależnych od organizatora. Informacja o zmianach zostanie podana uczestnikom (lub osobie podanej do kontaktu) najpóźniej 5 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
7.W przypadku wystąpienia sytuacji losowej w ciągu 4 dni roboczych przed dniem szkolenia po stronie organizatora takiej jak np. nagła choroba prowadzącego, firma szkoleniowa jest zobowiązana zapewnić zastępstwo, a jeżeli nie będzie to możliwe zapewnić inny możliwy termin szkolenia dogodny dla obu stron.
8.Dokonanie zapisu na szkolenie upoważnia firmę Capri Salon Urody Karolina Kędzia do wystawienia osobie/firmie dokonującej zapisu rachunku lub faktury VAT za szkolenie. Oryginały faktur/rachunków zostaną wysłane uczestnikom drogą mailową lub wysłane pocztą na wskazany adres.
9.Firmy i instytucje dokonujące zapisu na szkolenie są zobowiązane opłacić fakturę VAT za szkolenie w ciągu 7 dni od jej otrzymania lub gotówką w miejscu szkolenia.
10.Zapis na szkolenie oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych przez Capri Salon Urody Karolina Kędzia ul. Owsiana 2b 15-748 Białystok, NIP 9661756952 dla. potrzeb związanych z organizacją i obsługą szkolenia, zgodnie z art. 6 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) oraz akceptację Polityki Prywatności./
https://www.salon-capri.pl/polityka-prywatno%C5%9Bci/
11.Dokonanie zapisu na szkolenie jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminu.
1.Reklamacje należy zgłaszać do Organizatora szkolenia w formie pisemnej (osobiście, listem poleconym, lub e-mail) na adres do kontaktu wskazany na stronie internetowej Organizatora.
2.Reklamacje należy zgłosić najpóźniej w terminie czternastu dni od daty zakończenia szkolenia.
3..Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
-Szczegółowy opis zgłaszanego problemu,
-Kompletne dane uczestnika dokonującego zgłoszenia reklamacji –imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail, nazwę przedsiębiorstwa, adres przedsiębiorstwa oraz nr NIP,
-Kompletny tytuł szkolenia oraz datę udziału w szkoleniu,
-Proponowany przez uczestnika szkolenia sposób załatwienia skargi, zażalenia.
4.Zgłoszenie reklamacji zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez organizatora informacji o zgłaszanej nieprawidłowości.
Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, w przypadku gdy będzie ona wynikać z braku znajomości zapisów umowy szkoleniowej.
W przypadku gdy zgłoszenie reklamacji nie będzie zawierało wszystkich informacji wyszczególnionych w pkt. 3 uczestnik szkolenia zostanie wezwany do złożenia poprawnego i kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania w/w wezwania.
5.Ewentualne skargi dotyczące kwestii merytorycznych bądź organizacyjnych należy zgłaszać osobiście Organizatorowi tj, Capri Salon Urody Karolina Kędzia ul. Owsiana 2b 15-748 Białystok, NIP 9661756952 trenerowi, mailowo bądź telefonicznie zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi na stronie internetowej Organizatora.